90 К.С
170 Нм
Надлегкий капот, повністю виготовлений із вуглецевого волокна, ми привели у форму за допомогою “силового купола”, що не залишає сумнівів у тому, що автомобіль є чимось особливим. Капот важить лише 10,5 кілограмів і доступний, включаючи сертифікат TÜV. Цілісна передня частина представляє себе спортивною та агресивною з низькою передньою спідницею, включаючи найсучасніші денні ходові вогні з оптоволокна. На боковій стороні переважають акуратно підігнані крила HAMANN – широкий корпус дозволяє X6 M вирости на дванадцять сантиметрів у ширину. Привертаюча увагу деталь: філігранний повітрозабірник, що відкривається до вхідних дверей на передніх крилах потужної форми.
Профільовані дверні панелі та бічні спідниці об’єднують лінії від передніх крил до розширених будинків коліс задньої осі, залишаючи достатньо місця для вражаючої 23-дюймової комбінації колеса / шини. Підкреслена потужна бічна грань завершена вражаючим тилом. HAMANN встановлює аеродинамічну форму кріплення на оригінальну задню спідницю і таким чином вміло розширює контури розширень задніх крил. Елегантне заднє крило забезпечує притискну силу і є харизматичним висновком концепції кузова, що забезпечує значну незалежність та індивідуальність.
У широких колесних будинках 11-дюймові 23-дюймові легкосплавні колеса з колекції HAMANN вразили глядача: дорогоцінний “Anniversary Evo” доступний у чорному, сріблястому або гіпер чорному кольорах, який має вишуканий чорний / срібний блиск. Ми обгортаємо цілісний спортивний обод у багатоспицевий дизайн високоякісними шинами 315/25 R23, які відповідають найвищим вимогам щодо поздовжньої та поперечної динаміки та включають датчики RDK. Спортивні пружини знижують центр ваги автомобіля на спортивні 45 міліметрів на передній осі та на 30 міліметрів на задній осі. Їх характеристики спеціально узгоджені з навантаженням на вісь та високим рівнем продуктивності X6, модифікованого HAMANN, і забезпечують надзвичайно пряму реакцію рульового управління, високу поперечну стійкість при зйомці кривих та максимальну тягу при випробуванні граничних значень.
Новим у програмі Hamann є різнокольорова дисплейна система з високою роздільною здатністю для вдосконалення розваг у машині. Він використовується для відображення вичерпних даних про ефективність в дизайні HAMANN – наприклад, крутний момент, прискорення від 0 до 100 і 200 км / год, поперечне прискорення, продуктивність в к.с. та багато інших значень. Дані зчитуються безпосередньо з шини CAN, блоку управління двигуном та існуючих датчиків.
90 К.С
170 Нм
Надлегкий капот, повністю виготовлений із вуглецевого волокна, ми привели у форму за допомогою “силового купола”, що не залишає сумнівів у тому, що автомобіль є чимось особливим. Капот важить лише 10,5 кілограмів і доступний, включаючи сертифікат TÜV. Цілісна передня частина представляє себе спортивною та агресивною з низькою передньою спідницею, включаючи найсучасніші денні ходові вогні з оптоволокна. На боковій стороні переважають акуратно підігнані крила HAMANN – широкий корпус дозволяє X6 M вирости на дванадцять сантиметрів у ширину. Привертаюча увагу деталь: філігранний повітрозабірник, що відкривається до вхідних дверей на передніх крилах потужної форми.
Профільовані дверні панелі та бічні спідниці об’єднують лінії від передніх крил до розширених будинків коліс задньої осі, залишаючи достатньо місця для вражаючої 23-дюймової комбінації колеса / шини. Підкреслена потужна бічна грань завершена вражаючим тилом. HAMANN встановлює аеродинамічну форму кріплення на оригінальну задню спідницю і таким чином вміло розширює контури розширень задніх крил. Елегантне заднє крило забезпечує притискну силу і є харизматичним висновком концепції кузова, що забезпечує значну незалежність та індивідуальність.
У широких колесних будинках 11-дюймові 23-дюймові легкосплавні колеса з колекції HAMANN вразили глядача: дорогоцінний “Anniversary Evo” доступний у чорному, сріблястому або гіпер чорному кольорах, який має вишуканий чорний / срібний блиск. Ми обгортаємо цілісний спортивний обод у багатоспицевий дизайн високоякісними шинами 315/25 R23, які відповідають найвищим вимогам щодо поздовжньої та поперечної динаміки та включають датчики RDK. Спортивні пружини знижують центр ваги автомобіля на спортивні 45 міліметрів на передній осі та на 30 міліметрів на задній осі. Їх характеристики спеціально узгоджені з навантаженням на вісь та високим рівнем продуктивності X6, модифікованого HAMANN, і забезпечують надзвичайно пряму реакцію рульового управління, високу поперечну стійкість при зйомці кривих та максимальну тягу при випробуванні граничних значень.
Новим у програмі Hamann є різнокольорова дисплейна система з високою роздільною здатністю для вдосконалення розваг у машині. Він використовується для відображення вичерпних даних про ефективність в дизайні HAMANN – наприклад, крутний момент, прискорення від 0 до 100 і 200 км / год, поперечне прискорення, продуктивність в к.с. та багато інших значень. Дані зчитуються безпосередньо з шини CAN, блоку управління двигуном та існуючих датчиків.